Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) spletne trgovine www.ilovemobi.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev kadarkoli, brez vnaprejšnje najave. Splošne pogoje je kupec vedno dolžan sprejeti pred oddajo naročila v spletni trgovini, ker je to del postopka naročila. Splošni pogoji so vedno na razpolago tudi na sedežu družbe.
Definicije pojmov
Skrbnik in lastnik (v nadaljevanju: skrbnik) spletnega mesta, spletne strani, spletne trgovine, Facebook profila, Instagram profila, domene www.ilovemobi.si in pripadajoče elektronske pošte oziroma elektronskih poštnih predalov je Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče.
Spletno mesto predstavlja vsaka stran v okviru naslova www.ilovemobi.si.
Uporabnik spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.ilovemobi.si (v nadaljevanju: uporabnik).
Sprejem splošnih pogojev
Vse cene so izražene v EUR.
Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.ilovemobi.si le-tega ne vsebujejo.
Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog.
Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.
Skrbnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cene
Vse cene so izražene v EUR.
Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.ilovemobi.si le-tega ne vsebujejo.
Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog.
Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.
Glede na 15. člen ZVPot-1 izjavljamo, da so prejšnje cene za znižane izdelke najnižje cene, ki smo jih uporabljali v zadnjih 30 dneh. V kolikor je izdelek, ki je znižan in še ni bil v naši ponudbi 30 dni, je prejšnja cena najnižja cena, odkar je izdelek v naši ponudbi.
Oddaja naročila
Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno in uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov v simbolu košarice. Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite zaključiti naročilo, enostavno kliknete na košarico na vrhu strani.
Klik vas pripelje na blagajno, kjer vidite celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku izberete način plačila, vnesete morebitno promocijsko kodo, svoje podatke, telefonsko številko in elektronski naslov. Hkrati bodo k skupnemu znesku prišteti tudi morebitni drugi stroški (poštnina, strošek plačila po povzetju, …).
Za zaključek naročila kliknete na gumb “Naročilo z obveznostjo plačila”. S tem se strinjate s temi Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.
Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete pomoč, smo vam na voljo preko telefona v času, ki je zapisan na spletni strani. V primeru, da v času klica ne moremo odgovoriti na vaš klic, vas bomo znotraj navedenega časa klic vrnili. Elektronsko pošto nam na naslov: info@ilovemobi.si lahko pošljete kadarkoli, odgovorili pa vam bomo najkasneje naslednji delovni dan.
V primeru kontakta preko Facebook in/ali Instagram profila ne moremo garantirati za odgovor najkasneje naslednji delovni dan.
Potrditev naročila
Po zaključku naročila sistem spletne trgovine pošlje kupcu potrditveno sporočilo po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pred oddajo naročila. V primeru, da kupec napiše napačen ali neveljaven elektronski naslov in potrditvenega sporočila ne prejme, naj nas kontaktira po telefonu na številko, ki je navedena na spletni strani in le v času, ki je prav tako naveden na spletni strani. Elektronsko sporočilo lahko sistem na strani naslovnika prerazporedi v mape kot so: ‘Neželena sporočila’, ‘SPAM’, …, zato kupcu predlagamo, da pred klicem pregleda tudi take mape v svojem elektronskem predalu.
Naročilo
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku skrbnika in je kupcu dosegljivo na sedežu podjetja do datuma pošiljanja naročenih artiklov. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s temi Splošnimi pogoji spletne trgovine www.ilovemobi.si in da se z njimi tudi v celoti strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v slikovnem delu, besedilu in pri cenah. Za morebitne napake se vam opravičujemo. Slike pri nekaterih izdelkih so lahko simbolične.
Cenik, plačila in stroški dostave
Plačila v spletni trgovini Ilovemobi so mogoča na naslednje načine:
- Plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa, American Express). Pri tem načinu plačila lahko kupcu ponudimo dodatni popust, ki velja, kadar je označen pri izbiri tega načina plačila;
- Plačilo preko sistema Paypal. Pri tem načinu plačila lahko kupcu ponudimo dodatni popust, ki velja, kadar je označen pri izbiri tega načina plačila;
- Plačilo po predračunu. Vsi podatki za izvedbo plačila po predračunu so navedeni v Predračunu, ki je priloga potrditvenem sporočilu, ki ga po elektronski pošti pošljemo na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila. Kupec plačilo izvede preko spletne banke ali UPN obrazca. Za datum plačila velja datum, ko sredstva prejmemo na naš transakcijski račun. Rok za plačilo je 3 (tri) delovne dni od dneva naročila, po tem roku bo naročilo izbrisano iz sistema;
- Plačilo po povzetju. Tak način plačila v določenih obdobjih leta ni nujno na voljo. Pri tem načinu plačila se zaračuna dodatni znesek, ki je naveden pri izbiri plačila po povzetju pred zaključkom nakupa. Ob izbiri tega načina plačila in v primeru, da kupec naročenega izdelka ne prevzame in ne plača mu pošiljatelj lahko zaračuna pavšalni znesek stroškov pošiljanja v višini 7,50€, ki jih je naročnik obvezen plačati v roku navedenem na računu;
Obvezni podatki pri izvedbi plačila po predračunu so:
- Ime in priimek ter naslov, ki ga je kupec navedel pri naročilu;
- Referenca: SI 00 in številka predračuna.
Naši podatki za nakazilo:
IBAN: SI56 0201 0026 3753 054
BANKA: NLB D.D.
Naziv : Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče.
Koda namena: OTHR
Referenca: SI 00 številka predračuna .
V primeru, da naročnik ni plačal naročila, lahko podjetje odstopi od pogodbe po roku, ki je naveden na pogojih plačila.
V primeru, da kupec naročenega ni prevzel je ob morebitnem novem naročilu dolžan plačati naročene izdelke vnaprej, skupaj s poštnino za ne prevzete in novo naročene izdelke.
Vračilo izdelkov
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).
V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za vrnjene artikle v skladu s temi Splošnimi pogoji. Predmet vračila niso dodatni stroški, ki jih je kupec plačal ob naročilu.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku (samo za naročene artikle) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov. Pri naročilih s plačilom po povzetju se kupnina vrne na naročnikov TRR, ki ga ta posreduje preko obrazca za vračilo izdelkov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
V primeru odstopa od pogodbe, ko ob naročilu podarimo dodatni izdelek, je kupec dolžan vrniti tudi nerabljen in nepoškodovan podarjen izdelek v originalni embalaži, sicer odstop od pogodbe ni mogoč.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:
- če so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. so že uporabljeni - odlepljena zaščitna folija na steklih, etuijih ali ovitkih);
- nepravilno nameščena stekla oziroma neupoštevanje navodil za nameščanje stekla, kot npr. da pred namestitvijo stekla ni bila odstranjena druga zaščita (etui, ovitek ali podobno);
- če so izdelki umazani, poškodovani, iztrošeni ali kako drugače kažejo vidne znake uporabe;
- izdelki, ki imajo poškodovano originalno embalažo ali podatke, ki so za skrbnika nujno potrebni;
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam
Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:
Etlosoma d.o.o.
Kratka pot 2
3214 Zreče
Obrazec: Obrazec za vračilo blaga
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti na naslov: info@ilovemobi.si ali natisnjenega pošljite na naš naslov: Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče skupaj z vrnjenim izdelkom.
Neuporabljene in nepoškodovane izdelke v originalni embalaži pošljite na naš naslov: Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče. Predlagamo, da se za vračilo uporabi način pošiljanja ‘Blagovno pismo s sledenjem brez podpisa naslovnika’, ker je s tem zagotovljena sledljivost pošiljke. V primeru vračila brez sledenja je kupec, ki pošiljko vrača, dolžan zagotoviti dostavo na naslov ponudnika in ponudnik ni odgovoren, če vračila ne prejmein tako tudi ni dolžan spoštovati postopka vračila kupnine. Strošek vračila izdelkov bremeni kupca. Izpolnjen ‘Obrazec za vračilo blaga’ lahko pošljete skupaj z izdelkom ali skeniranega na naslov: info@ilovemobi.si. Vračilo kupnine bomo izvedli skladno s Splošnimi pogoji, ki jih je kupec sprejel ob naročilu.
Vrnjenih pošiljk ne odkupujemo. Morebitno vrnjeno pošiljko s plačilom po povzetju bomo zavrnili, oziroma je ne bomo prevzeli.
Stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemur mu prodajalec mora izdati potrdilo, lahko ga pošlje na naslov Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče, ali pa proti podpisu izroči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Reklamacija ali pritožba
Kupec lahko blago pisno reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa se odloči za vračilo kupnine. Kupec je dolžan o tem obvestiti prodajalca in mu vrniti neuporabljen izdelek na njegov naslov, v kolikor se s prodajalcem ne dogovorita drugače. Ko prodajalec prejme vrnjen izdelek ga pregleda in v kolikor ugotovi, da odstopanja niso nastala zaradi kupčevega ravnanja, mu na njegovo željo bodisi pošlje enak brezhiben izdelek, v kolikor je to mogoče, oziroma vrne celotno kupnino in poštnino za vračilo izdelka z načinom, ki omogoča sledljivost brez prejemnikovega podpisa po vsakokratnem veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
OPOZORILO! Kaljeno zaščitno steklo, ki je bilo že nameščeno na ekran telefona in je bila z njega odstranjena zaščitna folija ali se je razbilo zaradi padca, udarca ali podobne nesreče, ni predmet reklamacije. Namen zaščitnega stekla je, da škodo udarca prenese nase in se razbije namesto dražjega telefonskega zaslona. Prav tako bomo zavrnili vračilo za vse kupnine, kjer so bile z etuijev ali ovitkov odstranjene zaščitne folije.
Pisno reklamacijo oz. pritožbo pošljite na naš poštni ali elektronski naslov s pomočjo obrazca: Obrazec za vračilo blaga, ki je naveden v razdelku Vračilo blaga.
Komunikacija
S kupcem bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Elektronski naslov kupca lahko uporabljamo za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobimo njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponudimo jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter imamo določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 307 842 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@ilovemobi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik in kupec soglašata, da si bosta po svojih najboljših močeh prizadevala morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Izvensodno reševanje sporov
Etlosoma d.o.o., Katka pot 2, 3214 Zreče, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Etlosoma d.o.o., Kratka pot 2, 3214 Zreče, ki se preko blagovne znamke Ilovemobi ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.